2020. március 31., kedd

Autósülésbe,babakocsiba köthető,kislány,74-es méretű,mályva színű,polár anyagú,kapucnis overál - Jelenlegi ára: 5 925 Ft

Eladó egy középvastag, speciális, mert autósülésbe és babakocsiba is beköthető, 74-es méret,. polár-thermo anyagú babaoverál, zsákos megoldású: Miracle Of Love márkájú.
Az overál kislánynak, való, mert mályva színű. Az anyaga kívül polár, belül viszont pamut béléses, csíkos anyagú. Egyszínű. tehát szerintem minden babakocsiba és autósülésbe megfelelő. Nagyon jól mosható és hamar száradó anyag. Kapucnival rendelkezik, tehát védi a kicsi baba fejét. Az ujjvégek akár vissza is hajthatóak, akkor egy kicsit mutatósabb, esztétikusabb a bundazsák. Szerintem egy kisebb 62-es méretet viselő csecsemőnek is megvásárolható, mert akkor kitart a tél végéig, én is így használtam. Az ujjvégeket visszahajtottam és alul, mivel zsákos és nem lábfejes megoldású, mindegy volt, meddig és a baba lába benne. Az anyaga miatt melegen tartja a gyermeket. Széles fazonú, tehát a zord téli napokon alá lehet öltöztetni a babát és nyilván még betakarva egy takaróval , szerintem tökéletes megoldás. A specialitása, amiért én megvettem, hogy beköthető autósülésbe és nem kellet külön takaró a gyermekre. A zsák alján a gyerek lába között van kihagyva a helye az övnek. aki akarja babakocsiba is be lehet kötni, de én ezt a funkciót igazán nem használtam, mert kicsi babánál még nem volt fontos, nem mozgott sokat, főleg aludt a babakocsiban. Elöl két húzózár található rajta, kényelmesen lehet ki és behelyezni a csecsemőt ill. ha bementem egy áruházba, csak lehúztam a cippzárt és nem volt melege a babámnak. Mindkét ujjvégen vastag visszahajtás van, ez esztétika és meleget ad a kicsi kezeknek, mert kesztyű szerűen vissza lehet hajtani, így gyakorlatilag be lesz téve baba keze. Kesztyűs megoldás, csak vissza kell hajtani és kész is !! Hibátlan állapotú, egy szezont használtuk, de hisz mivel még kicsi a a baba nem lehetett elhasználni. Szép, tiszta, ápolt állapotban kínálom megvételre, folt és szakadás menetesen !!
Méretek:
-hossza a nyaktól mérve 65 cm
-vállszélesség 26 cm
-mellszélesség 30 cm
-az alján a szélesség 37 cm, (lefelé bővül a fazon)
-külső karhossz 26 cm
-belső karhossz 19 cm
-húzózárak hossza 31 cm, kétsoros
-külső hossza a hónaljtól mérve 552 cm
-kapucni hossza 25 cm. szélessége 17 cm
-az ön helye a válltól mérve 43 cm-re van
Különösen ajánlom azoknak, akiknek a babája lerúgja a takarót vagy nem szereti, mert ebben bele van kötve az autósülésbe vagy a babakocsiba !!! --valamint a szülőknek is könnyebb !!!
Kérem mielőtt vásárloni szeretne, írjon nekem, mert msáhol is hirdetem a babazsákot !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 5 925 Ft
Az aukció vége: 2020-04-21 01:08 .